Reklama

Reklama w internecie - tego uczyli się przedsiębiorcy

14/10/2016 08:13

Zakończyła się akcja doradztwa marketingowego dla podlaskich firm. Z bezpłatnych konsultacji skorzystało ponad pięćdziesięcioro przedsiębiorców. Wszyscy reprezentowali bardzo różne branże i cele biznesowe. Firmom doradzał Marcin Brzeziński, specjalista ds. reklamy w Internecie z białostockiej agencji Gogler. Organizatorem bezpłatnych konsultacji było Stowarzyszenie EuroPartner.

Reklama w Internecie – jakie firmy skorzystały z doradztwa

Drukarnia 3D, sprzedawca profesjonalnych narzędzi dla warsztatów czy producent konstrukcji stalowych – wszyscy byli ciekawi swojego potencjału w Internecie oraz sposobów na zwiększenie sprzedaży. Z konsultacji marketingowych Stowarzyszenia EuroPartner i agencji Gogler, skorzystały też firmy produkujące opakowania foliowe, sprzedawcy obuwia, kosmetyków, właściciel lokalnego hotelu i niewielka firma budowlana. W sumie ponad pięćdziesiąt regionalnych przedsiębiorców. Wielu z nich działa ponadlokalnie.

Popularny białostocki sportowiec rozwija biznes w Internecie

W trakcie konsultacji okazało się, że jedno ze zgłoszeń wysłał Tomasz Zubrycki – reprezentant Polski w futbolu amerykańskim. Zawodnik grający na co dzień w drużynie Primacol Lowlanders jako skrzydłowy, od pewnego czasu rozwija własny biznes. Jeden z jego sklepów z odzieżą znajduje się w białostockiej Galerii Jurowiecka, drugi w Internecie pod adresem EastShop.pl. Wraz z żoną otworzyli także sklepy ze zdrową żywnością.

Od dłuższego czasu zastanawialiśmy się z żoną jak wykorzystać Internet do informowania klientów o naszych sklepach z ekologiczną żywnością „Jaglanka”. Od kilku lat rozwijam także sklep internetowy z odzieżą. Konsultacje na pewno pomogą mi optymalizować budżet marketingowy – mówi Zubrycki, zawodnik Primacol Lowlanders.

Sprzedaż w Internecie – analiza Gogler

Konsultanci przedstawili każdemu z przedsiębiorców szczegółowy audyt strony internetowej w wyszukiwarce Google. Opowiedzieli także o potencjale performance marketingu m.in. pozycjonowania stron internetowych, reklamy na Facebooku czy kampanii AdWords.

W trakcie spotkań podlascy przedsiębiorcy udowodnili mi, że są zdeterminowani do osiągnięcia sukcesu na dużą skalę. Mają jednak skłonność do inwestowania w sprawdzone rozwiązania, które realnie wpłyną na przychody. Pewnie dlatego tak dobrze się nam rozmawiało. Mam podobne podejście do budżetów marketingowych – wspomina konsultacje Marcin Brzeziński, szef agencji Gogler.

Marcin Brzeziński jest szefem działu informatycznego i współwłaścicielem agencji Gogler, która obsługuje dziś ponad dwustu klientów w całym kraju. Specjalizuje się w analitycznych formach reklamy w Internecie. Autor tekstów w Marketing&Biznes, NaTemat.pl, INNPoland.pl. W 2016 roku został zaproszony do projektu wydawniczego „Sukces w biznesie” – książki, w której znani polscy przedsiębiorcy i celebryci, opowiadają o swoich metodach na pogodzenie życia prywatnego i zawodowego. Można w niej przeczytać wywiady z Jerzym Stuhrem, Andrzejem Wajdą czy Marcinem Prokopem.

(BL)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do