Reklama

Rzecznik się przeniósł na Lipową i tam przyjmuje

02/11/2016 10:37

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów przenosi się z ul. Słonimskiej 1 na ul. Lipową 16. W nowej siedzibie rzecznik konsumentów już przyjmuje mieszkańców od czwartku, 27 października.

Miejskim Rzecznikiem Konsumentów w Białymstoku jest Jarosław Brzozowski. Obecnie jego biuro znajduje się w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Słonimskiej 1. Po przeprowadzce będzie mieściło się w budynku przy ul. Lipowej 16, na parterze. Znajduje się tam punkt obsługi klientów Białostockiej Komunikacji Miejskiej. Nowa siedziba będzie przestronniejsza, lepiej dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych i starszych.

Warto pamiętać, że na spotkanie z rzecznikiem należy umówić się osobiście w biurze lub telefonicznie (tel. 85 869 6929). Po przeprowadzce numer kontaktowy nie ulegnie zmianie. Sprawy rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki, w kolejności, w jakiej są zgłaszane. Czas oczekiwania zależy też od tego, jak skomplikowana jest sprawa. Na umówione spotkanie z rzecznikiem należy zabrać ze sobą wszystkie dokumenty dotyczące poruszanych spraw, np. umowy, faktury, dokumenty gwarancyjne, rachunki.

Pomoc prawna rzecznika polega przede wszystkim na udzielaniu konsumentom (mieszkańcom Białegostoku) porad i informacji prawnych. Rzecznik zajmuje się sprawami konsumenckimi – umowami sprzedaży i umowami o świadczenie usług, np. remontowo-budowlanych, telekomunikacyjnych, przewozowych, turystycznych czy bankowych. Pomaga w przygotowaniu pism, np. reklamacji, oświadczeń o odstąpieniu od umowy, wezwań do zapłaty.

Więcej informacji znajduje się w zakładce Miejski Rzecznik Konsumentów na stronie www.bialystok.pl.

(Źródło i foto: bialystok.pl/ oprac. Cezarion)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do