Reklama

SEO zastępuje handlowca. Słyszeliście o nim?

15/09/2015 08:09

 


Nie zajmuje miejsca w biurze, nie prosi o wolne, nie choruje i co miesiąc przynosi zyski. SEO czyli Search engine optimization. Pracownik, którego nie musisz nadzorować, za to on stale dba o wizerunek Twojej firmy i niezawodnie generuje przychody.

SEO to pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce Google. Budowanie wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google, pozwala klientowi szukającemu produktu z Twojej branży, odnaleźć Cię przed konkurencją. Załóżmy, że właśnie poszukujemy autokaru do wynajęcia. Fraza, która przyszła nam do głowy jako pierwsza to wynajem autokaru. To pierwsze zadanie Gogler"a: analizujemy jakie frazy Twoi klienci wpiszą do Google, aby znaleźć produkty i usługi, które sprzedajesz.

Google Trends pozwala określić popularność haseł wpisywanych do wyszukiwarki Google. Porównaliśmy częstotliwość zainteresowania frazą zatrudnię i pozycjonowanie. Okazało się, że osoby poszukujące pracownika, w tym samym czasie szukają alternatywy w postaci pozycjonowania w wyszukiwarce Google. To najlepsza rekomendacja dla SEO.



Dla kogo świetnie sprawdzi się pozycjonowanie regionalne?

lokalne firmy, świadczące usługi w danym regionie,
punkty usługowo-handlowych, np. fryzjer, kosmetyczka, budowlaniec

Dla kogo idealne jest pozycjonowanie ogólnopolskie?

sklepy internetowe
hurtownie
producenci

Nad efektami pozycjonowania od początku pracuje zespół specjalistów – każdy odpowiedzialny za inny etap prac. Poniżej przedstawiamy proces, który zapewnia Twojej firmie pozycję lidera w Google.



Jeśli udało nam się Ciebie zainteresować pozycjonowaniem, skontaktuj się z jedną z największych agencji SEO w tej części Polski. Kontakt znajdziesz na stronie firmy informatycznej Gogler www.gogler.pl.

(GG)

 

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do