
Nie zajmuje miejsca w biurze, nie prosi o wolne, nie choruje i co miesiąc przynosi zyski. SEO czyli Search engine optimization. Pracownik, którego nie musisz nadzorować, za to on stale dba o wizerunek Twojej firmy i niezawodnie generuje przychody.
SEO to pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce Google. Budowanie wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google, pozwala klientowi szukającemu produktu z Twojej branży, odnaleźć Cię przed konkurencją. Załóżmy, że właśnie poszukujemy autokaru do wynajęcia. Fraza, która przyszła nam do głowy jako pierwsza to wynajem autokaru. To pierwsze zadanie Gogler"a: analizujemy jakie frazy Twoi klienci wpiszą do Google, aby znaleźć produkty i usługi, które sprzedajesz.
Google Trends pozwala określić popularność haseł wpisywanych do wyszukiwarki Google. Porównaliśmy częstotliwość zainteresowania frazą zatrudnię i pozycjonowanie. Okazało się, że osoby poszukujące pracownika, w tym samym czasie szukają alternatywy w postaci pozycjonowania w wyszukiwarce Google. To najlepsza rekomendacja dla SEO.
Dla kogo świetnie sprawdzi się pozycjonowanie regionalne?
lokalne firmy, świadczące usługi w danym regionie,
punkty usługowo-handlowych, np. fryzjer, kosmetyczka, budowlaniec
Dla kogo idealne jest pozycjonowanie ogólnopolskie?
sklepy internetowe
hurtownie
producenci
Nad efektami pozycjonowania od początku pracuje zespół specjalistów – każdy odpowiedzialny za inny etap prac. Poniżej przedstawiamy proces, który zapewnia Twojej firmie pozycję lidera w Google.
Jeśli udało nam się Ciebie zainteresować pozycjonowaniem, skontaktuj się z jedną z największych agencji SEO w tej części Polski. Kontakt znajdziesz na stronie firmy informatycznej Gogler www.gogler.pl.
(GG)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie