Dwa tysiące złotych można wygrać w konkursie, który łączy przyjemne z pożytecznym. Wczoraj w parku Planty wystarczyło przyjść i zrobić sobie zdjęcie na tle banneru reklamującego region podlaski, jako idealnego miejsca na urlop. Białostoczan i przyjezdnych zachęcała do tego aktorka Katarzyna Cichopek.
Akcja promocyjna to element kampanii „Bajkowy urlop w Polsce”, podsumowującej dotychczasowe działania w ramach projektu Promujmy Polskę Razem, realizowanego przez Polską Organizację Turystyczną w latach 2010-2014. Jego celem jest promocja turystyczna Polski na rynkach zagranicznych. Dlatego poszukiwana jest najlepsza twarz regionu. Spośród wszystkich wykonanych zdjęć internauci wybiorą najlepsze. Później specjaliści z Polskiej Organizacji Turystycznej wybiorą jedno, które pojawi się na 250 billboardach w całej Polsce.
- Polacy nie znają własnego kraju. My pokazujemy, że warto zwiedzać, warto poznawać. Ja sama nie wiedziałam, że na przykłąd Białystok to takie piękne miasto. I właśnie dlatego chociażby warto odwiedzać i zwiedzać nasz piękny kraj – powiedziała Ewa Pawilkowska z Agencji Promocji Miast i Regionów.
- Urlop w Polsce do tanich nie należy, ale mamy tyle pięknych miejsc, które można odwiedzić i się wiele dowiedzieć. Ja sama zostałam tak wychowana, że najpierw z rodzicami zjeździłam kraj od morza do Tatr, potem poznawałam inne miejsca. U nas jest pięknie i nie doceniamy tego – powiedziała Katarzyna Cichopek.
W upalny dzień na Plantach wiele osób nie było. Ale te, które przechadzały się, chętnie robiły zdjęcia. W inscenizowanych scenkach najczęściej brały udział najmłodsi. Ale nie zabrakło także turystów, którzy spędzali akurat wakacje w Białymstoku. Oni także postanowili pomóc naszemu regionowi i przy okazji niektórzy liczą, że to właśnie ich twarz będzie reklamowała region podlaski.
- Mieszkam w Brukseli, choć urodziłam się niedaleko Białegostoku. Muszę powiedzieć, że nie miałam pojęcia, że miasto tak wypiękniało. Jestem w szoku. Zapraszam wszystkich tutaj. Naprawdę jest co zobaczyć i co robić – powiedziała Anna Markowska.
Pomysł z twarzą regionu spodobał się aktorce Katarzynie Cichopek. To był jeden z powodów, dla którego zdecydowała się pomóc kampanii. Dlatego też pojawia się w kilku regionach, które są bliskie jej sercu. U nas jest za sprawą męża. W Sokółce bowiem mają rodzinę. Bywa tutaj często i chwali sobie naszą otwartość gościnność i kuchnię. Uważa także, że mamy bardzo dobre twarze do promowania Podlasia.
- Zabytki będą zawsze trwać. A ludzkie twarze wyrażają emocje, mają energię. I dobrą inicjatywą jest to, że nie są to znane twarze, gwiazd, celebrytów, tylko zwykłych ludzi, którzy mają szanse poczuć się wyjątkowo. Te emocje są prawdziwe na zdjęciach – powiedziała aktorka.
Głosowanie na twarz regionu podlaskiego rozpocznie się w czwartek. Głosy będzie można oddawać na tej stronie internetowej. Najlepsi mają szansę wygrać 2 tysiące złotych i pojawić się na billboardach w całej Polsce.
Komentarze opinie