Reklama

White Bear Coffee ma dla swoich klientów wyjątkowe miśki

22/10/2020 18:13

Sieć białostockich kawiarni the White Bear Coffee zwiększa swój potencjał na rynku delivery i buduje społeczność. Wprowadza autorską aplikację do zamówień online połączoną z kartą lojalnościową. Klienci mogą z tych rozwiązań korzystać od połowy września.

- Czas zamknięcia wpłynął na to, że branża gastro z konieczności przeniosła się w dużej mierze na rynek delivery – mówi Piotr Olechno, współwłaściciel marki the White Bear Coffee. – Jeszcze w marcu wprowadziliśmy więc sprzedaż kawy i ciast z dowozem do odbiorców. Mimo że nie są to artykuły pierwszej potrzeby, ruch ten przyniósł wymierne korzyści. Ale też pokazał, że się nie podajemy, że nam zależy i klienci to docenili. Teraz idziemy krok dalej i proponujemy rozwiązania, które poprawią naszą pozycję w sieci i otworzą nas bardziej na internautów.

Aplikację można pobrać na telefon. Jest prosta i intuicyjna w nawigacji. Zamówimy przez nią wybrany gorący napar lub inne napoje, a także kawę w ziarnach. W ofercie znajdują się również ciasta i przekąski. Ich wybór będzie się zmieniał, ale zawsze dostępna będzie ulubiona przez klientów szarlotka i sernik.

Aplikacja do zamówień online jest zintegrowana z systemem lojalnościowym. Każdy produkt posiada pewną wartość punktową. Wartości te można zliczać i przy kolejnej wizycie w kawiarni odjąć uzyskaną kwotę od sumy zamówienia, dopłacając tylko różnicę. A jeśli punktów uzbiera się więcej, to po prostu wymienić je na ulubioną kawę.

- Wprowadzenie takiego rozwiązania poza tym, że usprawni zdalne zamówienia – a mamy coraz więcej klientów, którzy nawet jeśli chcą nas odwiedzić i usiąść przy stoliku, to wcześniej robią zamówienie online – służy też budowaniu społeczności wokół lokalu – zauważa Marcin Zalewski, barista i współwłaściciel sieci the White Bear Coffee. – Ostatnie miesiące pokazały, że to jedna z kluczowych spraw dla utrzymania ruchu w kawiarni.  Okazało się też, że mimo iż na rynku nie funkcjonujemy długo, bo tylko ponad rok, to mamy mocne wsparcie ze strony klientów i udało nam się wokół Miśków stworzyć fajną grupę miłośników kawy. Chcemy o nich dbać i pozytywnie zaskakiwać.

Pierwsze reakcje klientów na nową aplikację są entuzjastyczne. Sieć dostała wiele informacji zwrotnych, że to jest właśnie to, na co czekali.

(UD)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do