
Województwa wielkopolskie i zachodnio - pomorskie to dwa nowe obszary rozwoju Grupy Chorten, która właśnie wzmocniła swój makroregion "Zachód". Dzięki temu zyskała jednocześnie ogólnopolski zasięg, jeśli chodzi o możliwości współpracy ze sklepami partnerskimi, producentami i dystrybutorami.
Do zespołu Grupy Chorten dołączył Dawid Zamora, przez 10-lat związany z koncernem Coca-Cola, ostatnio jako dyrektor centrum sprzedaży na województwa podlaskie, warmińsko - mazurskie, podkarpackie i mazowieckie. W nowej firmie objął stanowisko dyrektora makroregionu "Zachód", będzie koordynował rozwój współpracy ze sklepami w województwach opolskim, dolnośląskim i lubuskim, a także dwóch nowych, na których dotąd nie było struktur tej grupy partnerskiej.
Województwa zachodnio - pomorskie i wielkopolskie to dwa ostatnie bastiony, w których nas jeszcze nie było. Liczymy, że i tam znajdą się chętni do współpracy niezależni detaliści, którzy wspólnie z nami będą budować Polską Grupę Sklepów Spożywczych Chorten. Najbardziej znani jesteśmy na Podlasiu, skąd się wywodzimy i mamy tu blisko 400 placówek partnerskich, ale zakładamy, że w najbliższych miesiącach podpiszemy pierwsze umowy o współpracy na nowych regionach - podkreśla Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.
Obecnie jest już blisko 1 950 sklepów Chorten. Osiągnięcie zasięgu ogólnopolskiego było w tym roku strategicznym planem firmy, który udało się zrealizować mimo pandemii.
W pierwszej kolejności zajmę się budowaniem siatki dystrybucyjnej w dwóch nowych województwach, bo najważniejsze dla sklepów jest możliwość korzystania z atrakcyjnych warunków handlowych u producentów poprzez zamówienia w dobrych hurtowniach - zapowiada Dawid Zamora, dyrektor makroregionu "Zachód" w Grupie Chorten.
(PW / Foto: mat. pras.)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie