Reklama

Żonkilowe „Pola Nadziei” w Białymstoku

26/10/2015 15:44


Wiosną przyszłego roku białostockie Planty ożyją dzięki posadzonym 5 tys. żonkili. Tak wyglądać będą pierwsze Miejskie Pola Nadziei

Już po raz 6. ogólnopolska kampania społeczna „Pola Nadziei” dotarła do Białegostoku. W uroczystej inauguracji, oprócz uczniów i nauczycieli, udział wzięli przedstawiciele Miasta. Po części oficjalnej, uczestnicy spotkania, na białostockich Plantach wspólnie posadzili 5 tysięcy cebulek żonkili. To tam, wiosną przyszłego roku zakwitną pierwsze Miejskie Pola Nadziei.

W akcji wspierającej działalność fundacji „Pomóż Im” udział wziął również zastępca prezydenta Robert Jóźwiak.

– Akcja ta ma na celu uświadomienie i uwrażliwienie naszych mieszkańców na potrzeby innych osób – mówi zastępca prezydenta Robert Jóźwiak. – To między innymi, dzięki takim inicjatywom jesteśmy w stanie na chwilę zatrzymać się, rozejrzeć i dostrzec problemy innych – dodaje.

Tworzenie tego typu pól nadziei to stały element wszystkich „żonkilowych” kampanii. To dzięki temu, mieszkańcy naszego miasta, będą świadkami powstawania pola, które ma nieść nadzieję. A jednocześnie ma przypominać im, że są wśród nas osoby wymagające pomocy. Osoby, które potrzebują dobrego słowa, wsparcia i nadziei, że może być lepiej.

Przypominamy: „Pola Nadziei” to ogólnopolska akcja promująca ideę opieki hospicyjnej. Ma ona za zadanie uwrażliwianie na potrzeby osób niepełnosprawnych i nieuleczalnie chorych. Stanowi także wsparcie dla osób przebywających w żałobie. W ramach tej akcji prowadzone są działania edukacyjne nie tylko na uczelniach wyższych, ale i w szkołach, czy przedszkolach. Dzięki temu Fundacja „Pomóż Im”, dociera zarówno do osób potrzebujących, a także do samych zainteresowanych wszelką działalnością społeczną, niesieniem pomocy, działaniem na rzecz innych.

(Źródło i foto: bialystok.pl/ oprac. ASM)
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do