Sale obsługi w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w jeden dzień w tygodniu mają być czynne o godzinę dłużej niż dotychczas. Przedstawiciele tej instytucji przekonują, że to wyjście naprzeciw oczekiwaniom tych klientów, którzy np. z powodu pracy nie mają czasu na załatwienie spraw nawet w wydłużonych godzinach pracy urzędu.
- Reagujemy na wskazania naszych klientów, dla których poniedziałkowe wydłużone godziny pracy placówek ZUS są nadal niewystarczające na załatwianie spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych. Jesteśmy instytucją usługową dla społeczeństwa, dlatego chcemy zapewnić naszym klientom niezbędny komfort czasowy - uzasadnia wprowadzane zmiany w zakresie godzin pracy sal obsługi klienta prof. Gertruda Uścińska, prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Dotychczas jeden dzień w tygodniu, tj. w poniedziałek sale obsługi klienta ZUS były otwarte dłużej niż w każdy inny dzień tygodnia, bo do godziny 17. Od 1 września instytucja przesuwa czas otwarcia swoich placówek, w każdy poniedziałek, do godziny 18.
- Liczymy, że dzięki tej decyzji uda się nam obsłużyć więcej spraw naszych klientów. Cały czas monitorujemy jakość świadczonych usług i analizujemy oczekiwania klientów. Dlatego też nasi klienci mogą się spodziewać wkrótce kolejnych udogodnień - zapewnia prof. Gertruda Uścińska.
Komentarze opinie