Reklama

Moto-hospicjum

05/08/2013 14:00
Nie, nie chodzi o to, że ktoś wpadł na pomysł, by chorych pielęgnować obwoźnie, a o fakt, że Białostockie Hospicjum dla Dzieci zyskało nowego strategicznego partnera.

Jest nim Centrum Motoryzacyjne "Martom", które zdecydowało się przekazywać 5% dochodu z wykonywania specjalistycznych usług motoryzacyjnych właśnie na konto Fundacji.

- Od lat wspieramy różne organizacje i osoby prywatne, ale pierwszy raz czynimy to w sposób usystematyzowany i formalny. To dla mnie powód do osobistej satysfakcji, bo mamy poczucie, że uczestniczymy w naprawdę ważnym i potrzebnym społecznie projekcie – mówi Łukasz Bazarewicz, prezes zarządu Grupy Martom. Podkreśla że działania tego typu to ważny punkt strategii firmy.

Dzięki takiemu porozumieniu, za każdym razem, kiedy odwiedzimy Centrum Motoryzacyjne "Martom", poza korzystaniem z usług na najwyższym poziomie i z najnowocześniejszego w regionie sprzętu, będziemy mieli poczucie, że robimy coś dobrego, a takie uczucie nieraz bywa bezcenne. Że pomagamy dzieciom cierpiącym na nowotwory i nieuleczalne choroby, którymi opiekuje się hospicjum.

W chwili obecnej jest to co najmniej 25 milusińskich z różnych rejonów naszego województwa. Milusińskich, którzy zamiast być skazanymi na długotrwały, stresujący pobyt w szpitalu, zmagają się ze swoją chorobą w warunkach przypominających domowe, pod stałą opieką personelu medycznego i wolontariuszy. Coś takiego wliczone w usługę ustawienia zbieżności to jednak sprawa bezcenna.

(PW)
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do