Reklama

Najgorsza kampania społeczna roku

09/02/2013 18:00
Kampanie społeczne mają na celu propagowanie różnego typu zachowań, postaw albo inicjatyw. Tym razem nie wyszło.

Kampania społeczna "Czytaj. Podrywaj" ma na celu popularyzację czytelnictwa, zwłaszcza wśród młodych ludzi. Młoda, atrakcyjna dziewczyna próbuję porozmawiać o literaturze z chłopcem, który nie ma nic do powiedzenia w tym temacie. Pod koniec spotu kobieta wybiera innego chłopaka, który na literaturze się zna. Niestety, poziom wykonania spotu pozostawia wiele do życzenia.

Czytelnictwo nie jest najmocniejszą stroną Polaków. Badania pokazują, że połowa z nas w ciągu ubiegłego roku nie sięgnęła po żadną książkę. Naszym zdaniem, takie kampanie mogą skutecznie do czytania zniechęcić nawet tych zachęconych.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BB2WSP85XUc

Dla porównania i przeciwwagi - rewelacyjna kampania "Nie Czytaj!" zrealizowana z udziałem polskich gwiazd show biznesu.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KhrCozn5mi0
Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Zbyszek - niezalogowany 2013-02-09 19:33:38

    No coś rzeczywiście nie tak! Nie zachęca :(

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna - niezalogowany 2013-02-09 18:19:25

    Po obejrzeniu filmikow trzeba stwierdzić, ze coś z tą akcją coś nie tak!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Wróć do