Kampanie społeczne mają na celu propagowanie różnego typu zachowań, postaw albo inicjatyw. Tym razem nie wyszło.
Kampania społeczna "Czytaj. Podrywaj" ma na celu popularyzację czytelnictwa, zwłaszcza wśród młodych ludzi. Młoda, atrakcyjna dziewczyna próbuję porozmawiać o literaturze z chłopcem, który nie ma nic do powiedzenia w tym temacie. Pod koniec spotu kobieta wybiera innego chłopaka, który na literaturze się zna. Niestety, poziom wykonania spotu pozostawia wiele do życzenia.
Czytelnictwo nie jest najmocniejszą stroną Polaków. Badania pokazują, że połowa z nas w ciągu ubiegłego roku nie sięgnęła po żadną książkę. Naszym zdaniem, takie kampanie mogą skutecznie do czytania zniechęcić nawet tych zachęconych.
No coś rzeczywiście nie tak! Nie zachęca :(
Po obejrzeniu filmikow trzeba stwierdzić, ze coś z tą akcją coś nie tak!