Przygotowania do nowej akcji promocyjnej naszego województwa ruszyły. Chociaż kampania pod hasłem „Podlaskie – odwieczna potrzeba natury” wystartuje w przyszłym roku już teraz znamy szczegóły jej strategii.
W ramach całego przedsięwzięcia zostanie przeprowadzanych wiele działań, których celem jest promowanie naszego regionu nie tylko w kraju, ale też za granicą.
Projekt przewiduje min. rozbudowanie portalu Odkryjpodlasie.pl a także uruchomienie w gmachu Opery i Filharmonii Podlaskiej multimedialnego Centrum Informacji Turystycznej. Prawdopodobnie stanie się to jeszcze w tym roku.
Na stronie internetowej goście znajdą wszystkie informację odnośnie atrakcji turystycznych, bazy noclegowej, czy wydarzeń kulturalnych. W nowo powstałym CIT natomiast umieszczony zostanie interaktywny stół dotykowy oraz tablica multimedialna prezentującą atrakcje turystyczne całego regionu.
Nasi przedstawiciele pojawią się również na imprezach promocyjnych zarówno w kraju jak i u naszych sąsiadów. Na pewno w tym celu odwiedzą Mazowsze i Śląsk- dwa regiony, z których od lat przyjeżdża do nas najwięcej turystów. Wybiorą się również do Niemiec, Belgii i Włoch
Koszt całej, długofalowej akcji to 8 mln złotych. Część środków organizatorom udało się pozyskać ze środków Unii Europejskiej. Najwięcej pieniędzy zostanie przeznaczonych jednak na kampanie w telewizji, mediach internetowych oraz prasie, czy kinie. Na początku 2014 roku do współpracy przy przedsięwzięciu zaproszone zostaną profesjonalne agencje reklamowe.
Tym razem w ramach kampanii do promocji zachęceni zostaną również sportowcy. Wszystko po to aby przedstawić Podlasie jako region łączący nowoczesność z tradycją oraz niepowtarzalną w skali Europy przyrodą.
Miejmy nadzieję, że efektem tej kampanii mieszkańcy innych części Polski, a także nasi zachodni sąsiedzi więcej dowiedzą się o walorach północno-wschodniej Polski.
Trzymam kciuki za Białystok. Bardzo dobrze, że będzie taka kampania kolejny plus ;)
Przyda się taka kampania.
Dobrze, niech sie Białystok promuje
Czyli kasa pójdzie do Publiketora!
Po raz kolejny kasa wywalona w błoto. Dajcie ludziom pracę za 8 mln złotych, a nie jakaś głupia reklama!