Reklama

O Podlasiu będzie głośno w całej Europie

14/05/2013 18:00
Przygotowania do nowej akcji promocyjnej naszego województwa ruszyły.  Chociaż kampania pod hasłem „Podlaskie – odwieczna potrzeba natury” wystartuje w przyszłym roku już teraz znamy szczegóły jej strategii.

W ramach całego przedsięwzięcia zostanie przeprowadzanych wiele działań, których celem jest promowanie naszego regionu nie tylko w kraju, ale też za granicą.

Projekt przewiduje min. rozbudowanie portalu Odkryjpodlasie.pl a także uruchomienie w gmachu Opery i Filharmonii Podlaskiej multimedialnego Centrum Informacji Turystycznej. Prawdopodobnie stanie się to jeszcze w tym roku.

Na stronie internetowej goście znajdą wszystkie informację odnośnie atrakcji turystycznych, bazy noclegowej, czy wydarzeń kulturalnych. W nowo powstałym CIT natomiast umieszczony zostanie interaktywny stół dotykowy oraz tablica multimedialna prezentującą atrakcje turystyczne całego regionu.

Nasi przedstawiciele pojawią się również na imprezach promocyjnych zarówno w kraju jak i u naszych sąsiadów. Na pewno w tym celu odwiedzą Mazowsze i Śląsk- dwa regiony, z których od lat przyjeżdża do nas najwięcej turystów. Wybiorą się również do Niemiec, Belgii i Włoch

Koszt całej, długofalowej akcji to 8 mln złotych. Część środków organizatorom udało się pozyskać ze środków Unii Europejskiej. Najwięcej pieniędzy zostanie przeznaczonych jednak na kampanie w telewizji, mediach internetowych oraz prasie, czy kinie. Na początku 2014 roku do współpracy przy przedsięwzięciu zaproszone zostaną profesjonalne agencje reklamowe.

Tym razem w ramach kampanii do promocji zachęceni zostaną również sportowcy. Wszystko po to aby przedstawić Podlasie jako region łączący nowoczesność z tradycją oraz niepowtarzalną w skali Europy przyrodą.

Miejmy nadzieję, że efektem tej kampanii mieszkańcy innych części Polski, a także nasi zachodni sąsiedzi więcej dowiedzą się o walorach północno-wschodniej Polski.

(tekst: Karol Rutkowski)

 

 

 

 

 
Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Marta - niezalogowany 2013-05-15 11:08:08

    Trzymam kciuki za Białystok. Bardzo dobrze, że będzie taka kampania kolejny plus ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Młody - niezalogowany 2013-05-15 09:17:52

    Przyda się taka kampania.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jacek - niezalogowany 2013-05-15 08:46:45

    Dobrze, niech sie Białystok promuje

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agata - niezalogowany 2013-05-14 19:42:54

    Czyli kasa pójdzie do Publiketora!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Damian - niezalogowany 2013-05-14 18:05:04

    Po raz kolejny kasa wywalona w błoto. Dajcie ludziom pracę za 8 mln złotych, a nie jakaś głupia reklama!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do