Już po raz dziesiąty mieszkańcy województwa wybiorą najlepsze podlaskie marki. W dniach 14 – 27 marca na stronie internetowej podlaskamarka.pl odbywać się będzie Plebiscyt o Nagrodę Podlaskich Konsumentów realizowany w ramach konkursu Podlaska Marka Roku 2013.
Jak co roku, już od 10 lat, Marszałek Województwa Podlaskiego zaprasza mieszkańców regionu do wskazywania produktów, miejsc, inicjatyw i wydarzeń, które ze względu na swoje niepowtarzalne walory stanowią wizytówkę Podlaskiego w kraju i poza granicami Polski.
Tegoroczna edycja Plebiscytu przebiegać będzie według zasad obowiązujących również w roku ubiegłym.
14 marca, na stronie internetowej konkursu, opublikowana zostanie lista 28 produktów, wytypowanych do nagrody głównej przez grono podlaskich ekspertów – Członków Kapituły Konkursu, którzy dokonali wyboru z grona 89 zgłoszonych inicjatyw.
Spośród nominowanych produktów pełnoletni mieszkańcy województwa będą mogli wybrać jedną kandydaturę, która ich zdaniem najbardziej zasługuje na tytuł Podlaskiej Marki Roku 2013. Po wskazaniu produktu, należy podać numer telefonu komórkowego, na który zostanie wysłana bezpłatna wiadomość z kodem weryfikującym oraz wprowadzić kod na stronie, potwierdzając swój wybór. W tym momencie głos zostanie uznany za ważny.
Producent zwycięskiego produktu otrzyma nagrodę finansową, natomiast wśród wszystkich głosujących rozlosowane zostaną atrakcyjne nagrody rzeczowe. Należą do nich m.in. tablety, zewnętrzny dysk twardy, zaproszenia na Galę Finałową konkursu oraz zupełnie wyjątkowa nagroda – niespodzianka, która z pewnością ucieszy niejednego miłośnika aktywnego wypoczynku. Tę ostatnią zaprezentujemy na półmetku Plebiscytu.
Wszystkich serdecznie zapraszamy do wyłaniania Podlaskich Marek. Wspólnie pokażmy światu, to co jest w Podlaskim najlepsze!
Podlaska Marka Roku
Podlaska Marka Roku to jeden z najstarszych i najbardziej prestiżowych plebiscytów odbywających się na terenie regionu, organizowany nieprzerwanie od 10 lat przez Marszałka Województwa Podlaskiego i niezmiennie cieszący się dużym zainteresowaniem regionalnych producentów i konsumentów.
W ciągu ostatniej dekady w konkursie rywalizowało łącznie kilkaset produktów, które do dzisiaj, dzięki obecności na rynku i swojej doskonałej jakości, przyczyniają się do promocji Podlaskiego w kraju i poza granicami Polski. Wśród laureatów znajdują się zarówno produkty dużych podlaskich przedsiębiorstw, takich jak np.: Mlekovita, Polmos, Pronar, ale również drobnych producentów, kultywujących tradycje dziedzictwa kulturowego regionu.
Otrzymanie tytułu Podlaskiej Marki Roku nie wynika z wysokości sprzedaży, czy z liczby zatrudnionych pracowników, ale z wysokiej jakości i unikatowych walorów wytwarzanych produktów. Podlaska Marka Roku przyznawana jest więc najciekawszym inicjatywom, najpiękniejszym miejscom oraz najlepszym produktom, których wspólnym mianownikiem jest obszar ich realizacji – województwo podlaskie.
Laureatów wskazują – niezależnie od siebie – kapituła konkursu, składająca się m.in. ze specjalistów ds. jakości, gospodarki, marketingu, turystyki (wyłaniająca pięciu nagrodzonych) oraz konsumenci (mieszkańcy województwa), wybierający jednego zwycięzcę w głosowaniu internetowym.
Udział w konkursie to same korzyści – szerokie zainteresowanie konsumentów i mediów, nagrody finansowe, możliwość wykorzystywania logo konkursu oraz spotów promujących zwycięzców w akcjach reklamowych, ale przede wszystkim wzmocnienie prestiżu, dzięki możliwości dołączenia do zupełnie wyjątkowego grona – najlepszych podlaskich produktów minionego 10-lecia.
Komentarze opinie