2 stycznia 2013 r. rozpoczęła się dziewiąta edycja konkursu Podlaska Marka Roku.
Kolejna odsłona plebiscytu, jednego z najbardziej prestiżowych w regionie, przypada w pięćsetną rocznicę ustanowienia Województwa Podlaskiego, co nadaje jej wyjątkową rangę.
Tegoroczna edycja konkursu odbywa się według tych samych zasad co w zeszłym roku. Kandydatów do tytułu Podlaskiej Marki Roku wskazują członkowie Kapituły Konkursowej, nie ma możliwości zgłaszania się samodzielnie. Nagrodzonych zostanie pięciu laureatów, bez podziału na kategorie. Uzyskają oni prawo do wykorzystywania znaku graficznego konkursu na swoich produktach.
Kapituła Konkursu składać się będzie z dotychczasowych laureatów oraz osób zaufania publicznego, specjalistów do spraw gospodarki, jakości, marketingu, turystyki, gastronomii, przedstawicieli świata kultury oraz lokalnych mediów, a także laureatów tytułu Honorowego Ambasadora Województwa Podlaskiego.
Swoich laureatów wybiorą także mieszkańcy województwa, w Plebiscycie o Nagrodę Podlaskich Konsumentów, w ramach którego każdy będzie mógł oddać głos na najlepsze regionalne produkty i inicjatywy.
Wyniki obecnej edycji Podlaskiej Marki Roku ogłoszone zostaną podczas uroczystej gali finałowej 25 kwietnia 2013 r. oraz podane do publicznej wiadomości w mediach.
Jest to tył żubra, który akurat załatwia potrzeby fiziologiczne w ubranku z lat 20-3O ub. wieku :)
Wszystko rozumiem i popieram, tylko w żaden sposób nie mogę zrozumieć, co autor znaku graficznego miał na myśli......