Reklama

Ze wsparciem dla białostockiego sportu ruszyła KOKU Sushi

16/11/2023 18:13

Sportowa rodzina KOKU Sushi stale się powiększa! Największa w Polsce sieć franczyzowa oferująca kuchnię japońską postawiła na wspieranie lokalnych drużyn i propagowanie zdrowego stylu życia. To element strategii związanej z bardziej zrównoważonym rozwojem firmy. Marka udowadnia, że sport i sushi to duet idealny.

KOKU Sushi od początku swojego istnienia angażowało się w rozwój lokalnego sportu. W tym roku firma postanowiła jednak silnie zaakcentować swoją obecność w obszarze partnerskim. Poza żeńską drużyną siatkówki KS BAS Białystok i obiecującym młodym pięściarzem Maciejem Marchlem, wspiera także drużynę koszykówki Żubry Białystok oraz Jagiellonię Białystok.

- Białystok może pochwalić się świetnymi klubami sportowymi, a mieszkańcy naszego miasta żyją meczami i wynikami swoich ulubionych drużyn. Jako marka wywodząca się właśnie ze stolicy Podlasia, skoro mamy taką możliwość, chcemy docenić zaangażowanie sportowców i podziękować im za dostarczanie nam niezapomnianych emocji – mówi Mariusz Olechno, współwłaściciel sieci KOKU Sushi, prywatnie entuzjasta sportu i zapalony kibic.

KOKU Sushi można spotkać m.in. na meczach Jagielloni Białystok. Na początku października franczyza przyłączyła się do akcji “Dorzuć misia”, dzięki której za każdego przyniesionego na stadion i rzuconego na murawę pluszaka Fundacja STS przekaże 5 zł na cele charytatywne. Na wybranych spotkaniach można też spróbować sushi z bufetu czy otrzymać kupon zniżkowy od gejszy w oryginalnym, japońskim kimonie.

- Warto uważnie śledzić nasze social media, ponieważ regularnie pojawiają się tam konkursy związane z lokalnymi drużynami. Obecnie planujemy szereg akcji z Żubrami, więc zachęcamy, aby trzymać rękę na pulsie. Do wygrania są vouchery na najlepsze sushi w mieście – mówi Magdalena Matejczuk, manager sieci KOKU Sushi.

KOKU Sushi okazjonalnie angażuje się także w organizację imprez sportowych – firma była partnerem Mistrzostw Europy IKO Nakamura Poland, które odbyły się pod koniec czerwca w Białymstoku.  W Polsce restauracje franczyzowe również wspierają miejscowe drużyny  np. w Lubinie czy Legnicy (współpraca z Miedź Legnica). 

(MP)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo fakty.bialystok.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do