
Czerwony Mercedes AMG CLA 35 w finale, a codziennie dla najmłodszych doładowania do ulubionych gier, takich jak Minecraft czy Roblox - to nagrody w loterii sklepów Chorten z okazji 15. urodzin. Wsparło ją 45 marek.
Wystartowała "Urodzinowa Loteria sklepów Chorten", która potrwa do końca roku, a do wygrania jest pula nagród wartych blisko 300 000 zł. Zabawa obejmuje sklepy z logo drzewa dębu w całej Polsce. Promuje ją spot z muzycznym podkładem ze znanych wszystkim "Kaczuszek".
Aby zawalczyć o czerwonego Mercedesa wystarczy, by klienci zrobili zakupy za minimum 50 złotych, kupując przynajmniej jeden produkt wybranej marki uczestniczącej w akcji. Paragon należy zgłosić do gry przez stronę: www.loteriachorten.pl.
Wśród marek są m.in. Koral, Danone, Wedel, Milka, Mlekovita, Pepsi, Pudliszki, Tymbark, Tyskie, Wedel, Winiary, Red Bull, Kamis, Oshee, Pepsi, Hortex, Kujawski, Proste Historie czy JBB. Losowanie samochodu ze wszystkich paragonów nastąpi na początku 2025 r., natomiast codziennie rozdawane będą klientom doładowania do gier, które tak bardzo lubią dzieci.
W tym roku poszliśmy w zupełnie nową konwencję, kierując uwagę na loterię i nasze sklepy młodego pokolenia poprzez kampanię w social mediach. Każdy może powalczyć o Mercedesa, ale pomyśleliśmy także o dzieciach, którym rodzice czy dziadkowie mogą sprawić niespodziankę, grając o doładowania do gier - mówi Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten.
Loteria konsumencka w okresie jesiennym to już tradycja w sklepach Chorten. Wszystkie punkty biorące udział w akcji są oznaczone plakatami, a ich lista jest dostępna na stronie internetowej przedsięwzięcia.
(PW)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie